Osto- ja lähetysehdot Image

Osto- ja lähetysehdot

Käyttöehdot

  1. Tietoa MyHatista

    Yrityksen kotipaikka on Karlskrona. Yrityksen postiosoite on Nilsbovägen 8, 37194 Lyckeby. Yrityksen organisaationumero ja nimi ovat: MyHat Scandinavia AB 556968-7873

    Jos haluat ottaa meihin yhteyttä, lähetä asiasi ja yhteystietosi sähköpostilla osoitteeseen info@myhat.fi, niin otamme sinuun pian yhteyttä.

  1. Tilaukset

    Tilausvahvistus lähetetään sähköpostiosoitteeseesi tehtyäsi tilauksen. Vahvistuksesta löydät kaikki tiedot tuotteista, hinnasta, laskutus- ja toimitusosoitteesta.

    Jos tilausvahvistuksessa on virhe, otathan meihin välittömästi yhteyttä sähköpostitse osoitteeseen info@myhat.fi.

  1. Toimitukset

    Normaali toimitusaikamme on 5-7 arkipäivää. HUOM! Viikonloppuisin tehdyt tilaukset lähetetään aikaisintaan seuraavana maanantaina. Ennen klo 15 tehdyt tilaukset lähetetään samana arkipäivänä.

    Jos toimitus viivästyy (ilman että ilmoitamme sinulle pidemmästä toimitusajasta), ota meihin yhteyttä sähköpostitse osoitteeseen: info@myhat.fi.

  2. Hinnat

    Kaikki myymälän hinnat on ilmoitettu euroina ja kaikki hinnat sisältävät 24 % alv:n.

    Pidätämme oikeuden toimittajan hinnanmuutoksista, hinnaston painovirheistä ja virheellisistä tiedoista johtuvista hintaepätarkkuuksista johtuviin hintamuutoksiin ja pidätämme oikeuden muuttaa hintoja.

  1. Peruuttamisoikeus

    Ostaessasi tuotteita verkkosivustolta, sinulla on asiakkaana lain mukaan 14 päivän peruuttamisoikeus tavaran vastaanottamisen jälkeen.

    5.1 Käyttäessäsi peruuttamisoikeuttasi:

    Peruuttamisoikeuden käyttäminen edellyttää, että tuote on käyttämätön, täysin uudenveroinen ja että tuotteessa on hintalaput edelleen kiinni.

    Sinun tulee ilmoittaa, että olet muuttanut mielesi ostoksen suhteen. Viesti tulee lähettää meille osoitteeseen info@myhat.fi. Viestissäsi on mainittava selkeästi nimesi, osoitteesi, sähköpostiosoitteesi, tilausnumerosi sekä mitä tuotteita palautus koskee.

    Sinun tulee palauttaa tuotteet meille välittömästi ja viimeistään 30 päivän kuluessa peruutusilmoituksesta.

    Olet vastuussa palautuksen toimituskuluista, lähettämisestä ja tuotteiden kunnosta palautuksen yhteydessä, joten tuotteet tulee lähettää hyvin pakattuna ja alkuperäisessä pakkauksessaan.

    Pidätämme oikeuden vähentää palautussummasta tuotteen alkuperäiseen arvoon verrattuna arvon alenemista vastaavan summan, jos tuote on käytetty tai vahingoittunut.

    5.2 Peruuttamisoikeus ei ole voimassa, jos kyseessä on:

    Erikoisvalmistettu tuote, joka on räätälöity erityisesti sinulle tai jolla on toiveidesi mukaisia persoonallisia ominaisuuksia.

    Hyväksymäsi palvelu, joka on jo suoritettu loppuun.

    Saadaksesi lisätietoja lakisääteisestä peruuttamisoikeudesta, katso lisätietoja tästä

  2. Reklamaatiot ja valitukset

    Tarkistamme kaikki tuotteet ennen kuin ne lähetetään sinulle. Mikäli tuote on saapuessaan silti vaurioitunut tai lähetetty väärin, sitoudumme voimassa olevan kuluttajansuojalainsäädännön mukaisesti korjaamaan virheen maksutta.

    Meidän on hyväksyttävä viallisen tuotteen palautus, joten otathan meihin yhteyttä ennen palautusta.

    Reklamaatio tulee tehdä välittömästi virheen havaitsemisen jälkeen.

    Värjäytyneitä tuotteita ei hyväksytä reklamaatioiden piiriin, sillä värjäymät katsotaan kulumiksi elleivät tuotteet ole värjäytyneet kuljetuksessa.

    6.1 Miten reklamaatio tehdään?

    Mahdollisista virheistä ja puutteista tulee aina ilmoittaa osoitteeseen Info@myhat.se. Ilmoita viestissä nimesi, osoitteesi, sähköpostiosoitteesi, tilausnumerosi, selostus ja mieluiten kuva virheestä.

    Jos emme pysty korjaamaan virhettä tai toimittamaan vastaavaa tuotetta, hyvitämme sinulle viallisen tuotteen hinnan sovellettavan kuluttajansuojalainsäädännön mukaisesti. Mikäli reklamaatio on aiheellinen, vastaamme palautuskuluista.

    Pidätämme oikeuden hylätä valituksen, jos käy ilmi, että tuote ei ole viallinen voimassa olevan kuluttajansuojalainsäädännön mukaisesti. Reklamaatiotapauksissa noudatamme yleisen Kilpailu- ja kuluttajaviraston ohjeita.

  1. Vastuun rajoitus

    Emme ota vastuuta tuotteen aiheuttamista välillisistä vahingoista.

    Emme ota vastuuta viivästyksistä/virheistä, jotka johtuvat olosuhteista, joihin yhtiö ei voi vaikuttaa (force majeure). Tällaisia ​​olosuhteita voivat olla esimerkiksi työselkkaus, tulipalo, sota, viranomaisen päätös, tavarantoimittajan vähentyneet tai olemattomat toimitukset.

    Lisäksi emme ota vastuuta mahdollisista muutoksista tuotteisiin/tuotteen ominaisuuksiin, joita kyseinen tavarantoimittaja on muuttanut, tai muista tekijöistä, joihin emme voi vaikuttaa.

  1. Tuotetiedot

    Pidätämme oikeuden tältä sivustolta mahdollisesti löytyviin kirjoitusvirheisiin sekä tuotteiden loppuunmyyntiin. Emme takaa, että kuvat vastaavat tuotteiden tarkkaa ulkonäköä, koska tiettyjä värieroja saattaa esiintyä näytön, valokuvan laadun ja resoluution mukaan. Pyrimme aina parhaamme mukaan esittelemään tuotteet mahdollisimman tarkasti.

  1. Evästetiedot

    Sähköisiä tietoja koskevan lainsäädännön mukaisesti verkkosivuvierailijoille tulee tietosuojasyistä ilmoittaa evästeiden käytöstä. Evästeen tietoja voidaan käyttää käyttäjän selailun seuraamiseen. Eväste on pieni tekstitiedosto, jonka vierailemasi verkkosivusto pyytää tallentamaan tietokoneellesi, jotta se tarjoaa pääsyn erilaisiin toimintoihin. On mahdollista asettaa selaimesi kieltämään evästeet automaattisesti. Lisätietoja löytyy Tieken sivuilta.

  2. Henkilötiedot

    Tekemällä ostoksia MyHat Scandinavia AB:ssä (556968-7873) hyväksyt tietosuojakäytäntömme ja henkilötietojesi käsittelyn. Suojaamme yksityisyyttäsi emmekä kerää enempää tietoja kuin on tarpeen tilauksesi käsittelemiseksi. Emme koskaan myy tai luovuta tietojasi kolmansille osapuolille ilman laillista perustetta.

    MyHat AB on vastuussa meille asiakkaana toimittamiesi henkilötietojen käsittelystä. Käsittelemme henkilötietojasi voidaksemme käsitellä tilauksesi ja tapauksissa, joissa olet pyytänyt uutiskirjeitä tai kampanjatarjouksia – voidaksemme mukauttaa markkinointiamme yksilöllisiin tarpeisiisi.

    Alla olevat tiedot ovat yhteenveto siitä, kuinka säilytämme ja käsittelemme tietojasi yleisen tietosuoja-asetuksen (GDPR) mukaisesti.

    10.1 Mitä henkilötiedot ovat?

    Henkilötietoja ovat kaikki tiedot, jotka voidaan suoraan tai välillisesti liittää luonnolliseen henkilöön.

    10.2 Mitä tietoja tallennamme?

    Jotta voimme käsitellä tilauksesi ja vastata tilaukseen liittyviin kysymyksiin (asiakaspalvelu), tallennamme etu- ja sukunimesi, osoitteesi, puhelinnumerosi, sähköpostiosoitteesi, IP-osoitteesi ja ostohistoriasi.

    Tietojasi säilytetään niin kauan kuin meillä on laillinen peruste käsitellä tietojasi, esimerkiksi täyttääksemme välisen sopimuksen tai noudattaaksemme esimerkiksi kirjanpitolain mukaista lakisääteistä velvoitetta.

    10.3 Oikeusperusta

    Ostoksen yhteydessä henkilötietojasi käsitellään kanssasi tehdyn sopimuksen täyttämiseksi.

    Markkinointi, kampanjat ja vastaavat postitukset tapahtuvat sinun suostumuksellasi.

    10.4 Mitä tietoja jaetaan ja mihin tarkoitukseen?

    10.4.1 Maksun tarjoaja

    Tehdessäsi ostoksia tiettyjä tietoja jaetaan maksupalveluntarjoajallemme. Tallennettavat tiedot ovat etunimi, sukunimi, osoite, sähköpostiosoite ja puhelinnumero. Jos valitset laskulla maksamisen, myös henkilötunnus tallennetaan maksupalveluntarjoajalle. Tiedot tallennetaan, jotta osto voidaan suorittaa loppuun ja jotta vältetään petoksen riski.

    Käyttämämme maksupalveluntarjoajat (maksupalvelut) ovat: Klarna, Swish.

    Maksu Swishin tai Klarnan kautta tapahtuu euroissa.

    10.4.2 Rahtiyhtiö

    Jotta voimme toimittaa tilauksesi ja täyttää sopimuksemme, meidän on jaettava tiettyjä tietoja rahtiyhtiölle. Rahdin kuljettajan kanssa jaetaan etunimi, sukunimi ja osoitetiedot toimitusta varten. Sähköpostiosoite ja/tai matkapuhelinnumero voidaan myös jakaa rahtiyhtiölle ilmoitusta varten.

    Rahtiyhtiöt, joiden kanssa teemme yhteistyötä, ovat: PostNord.

    Mikäli tuote jätetään noudettavaksi noutopisteestä, sitä säilytetään 14 päivää. Jos sitä ei noudeta 14 päivän kuluessa, se palaa MyHatille. Tilauksesta, jota ei ole noudatettu, veloitetaan 10 euron käsittelymaksu ja palautuslähetyksen toimituskulut.

    10.4.3 Uutiskirje

    Mikäli olet tilannut uutiskirjeemme, etunimesi, sukunimesi ja sähköpostiosoitteesi jaetaan uutiskirjeen toimittajallemme. Näin pystymme pitämään sinut ajan tasalla tiedoista ja markkinointitarjouksista. Tämä voidaan tehdä sähköpostitse tai tekstiviestillä.

    Käytämme MailChimpiä uutiskirjeiden lähettämiseen.

    10.5 Käyttöoikeus

    Sinulla on oikeus saada otteita kaikista tiedoista, joita meillä on sinusta. Otteet toimitetaan sähköisesti luettavassa muodossa.

    10.6 Oikeus oikaisuun

    Sinulla on oikeus pyytää meitä päivittämään virheelliset tiedot tai täydentämään puutteellisia tietoja.

    10.7 Oikeus poistaa tiedot

    Voit milloin tahansa pyytää sinua koskevien tietojen poistamista. Poisto-oikeudesta on muutamia poikkeuksia, kuten se jos meillä on lakisääteinen velvoite säilyttää tiedot (esimerkiksi kirjanpitolain mukaisesti).

    10.8 Vastuu tietosuojasta

    MyHat Scandinavia AB vastaa henkilötietojen tallentamisesta ja käsittelystä verkkokaupassa ja varmistaa, että sääntöjä noudatetaan.

    10.9 Kuinka suojaamme henkilötietojasi

    Käytämme alan standardeja, kuten SSL/TLS ja yksisuuntaisia ​​hajautusalgoritmeja tallentaaksemme, käsitelläksemme ja välittääksemme arkaluonteisia tietoja, kuten henkilötietoja ja salasanoja, turvallisesti.

  3. Muutokset yleisiin käyttöehtoihin

    Pidätämme oikeuden tehdä muutoksia ehtoihin milloin tahansa. Ehtojen muutokset julkaistaan ​​verkkosivustolla. Muutetut ehdot katsotaan hyväksytyksi, kun teet tilauksen tai vierailet verkkosivustolla.

  1. Riita ja lainvalinta

    Mikäli erimielisyyttä ei voida ratkaista yhteisymmärryksessä yrityksen asiakaspalvelun ja asiakkaan kanssa, voit asiakkaana kääntyä Kilpailu- ja kuluttajaviraston puoleen. Muussa EU-maassa kuin Ruotsissa asuvat voivat lähettää valituksen verkossa Euroopan komission riitojen sovittelualustan kautta, katso http://ec.europa.eu/consumers/odr

    Riitatapauksissa noudatamme ARN:n tai vastaavan riidanratkaisuelimen päätöstä.

    Näiden yleisten ehtojen tulkintaa tai soveltamista koskevat erimielisyydet tulkitaan Ruotsin lain mukaisesti.