Onko sinulla kysyttävää tai haluatko ottaa meihin yhteyttä? Löydät alta vastauksia yleisimpiin kysymyksiin. Jos et löydä vastausta kysymykseesi ja haluat ottaa yhteyttä, käytä vieressä olevaa lomaketta, niin otamme sinuun yhteyttä mahdollisimman pian.

Usein kysyttyä

Mitkä ovat toimituskulut?

Normaali toimitusmaksu on 4,96 euroa. Tarjoamme ilmaisen toimituksen kaikille yli 50 euron tilauksille.

Millä maksutavoilla voin maksaa?

Voit maksaa verkkokaupassa Klarnan laskulla, joka on turvallinen ja luotettava maksutapa.

Kuinka kauan kestää ennen kuin saan paketin?

Toimitamme kaikki paketit PostNordin kautta. Asuinpaikasta johtuen, toimitus kestää keskimäärin 5-7 arkipäivää.

Valitsin laskulla maksamisen, mutta en saanut laskua.

Klarna huolehtii laskuttamisesta. Jos et ole saanut laskuasi, löydät sen helpoimmin MyKlarnasta.

Tuote on liian pieni tai liian suuri. Mitä teen?

MyHat.fi-verkkokaupassa on helppo tehdä vaihtoja. Siirry kohtaan Vaihdot ja palautukset ja seuraa siellä olevia ohjeita.

Tuote ei vastannut odotuksia. Mitä teen?

Haluatko palauttaa tai vaihtaa tuotteen? Sinulla on 14 päivää aikaa palauttaa tuote. Voit lukea lisää palautuksen tekemisestä kohdasta Vaihdot ja palautukset

Tuote on rikki. Mitä teen?

Toimithan seuraavasti, jos jotain on vialla tai tuote on rikkoutunut. Lähetä meille sähköpostia osoitteeseen info@myhat.fi ja kirjoita aiheriville: Reklamaatio + tilausnumero. Lisätietoja saat lukemalla Osto- ja lähetysehdot

OTA YHTEYTTÄ

    Osoite:

    MyHat Scandinavia AB
    Lumavägen 1
    371 50 Karlskrona

    Puh: +46 709 30 07 75 Ma-Pe 09.00-11.00 Support in English.